Monday , October 23 2017
Naslovna / Vesti / Društvo / OTVOREN RAJIĆEVA SHOPPING CENTAR
Ana Brnabić i Siniša Mali, zvanično su otvorili Rajićeva Shopping Centar

OTVOREN RAJIĆEVA SHOPPING CENTAR

Ana Brnabić i Siniša Mali, zvanično su otvorili Rajićeva Shopping Centar

Prvi šoping centar u najpoznatijoj beogradskoj ulici - Knez Mihailovoj. Pojedini brendovi koji se od sada mogu naći u Rajićevoj - po prvi put došli su na srpsko tržište! 

Šoping centar u Rajićevoj ulici je investicija je Ashtrom Grupe vredna 80 miliona evra, a u novih 15.300 kvadratnih metaraprostora dizajniranih za uživanje i kupovinu u najlepšem delu grada, smestilo se više od 80 lokala i 450 podzemnih parking mesta.

„Važnost investicije Ashtrom Grupe u Srbiji daje dobar primer za uspešnu i plodnu saradnju između Srbije i Izraela, zajedno sa drugim investicijama koje Izrael sprovodi u našoj zemlji u raznim oblastima. Ova saradnja ima benefite za obe zemlje i povećaće zapošljavanje, razvoj i buduće investicije. Sa otvaranjem Rajićeva Shopping Centra grad Beograd dobija jedno izuzetno mesto koje zadovoljava potrebe svih turista koji dolaze u našu zemlju, kao i posetilaca iz cele Srbije i građana Beograda”, rekla je Ana Brnabić, premijerka Republike Srbije.

Zachi Boneh, generalni direktor Ashtrom International, nije krio oduševljenje zbog otvaranja šoping centra.

Razvoj Rajićeva Shopping Centra, od samog početka pa sve do ove svečane ceremonije otvaranja, bazirao se najviše na lokalnom srpskom tržištu, upošljavajući domaće podizvođače, dobavljače, dizajnere i supervizore. Tokom faze izgradnje, zaposlili smo preko 400 radnika, a kada završimo projekat taj broj će prevazići 600 zaposlenih, rekao je Zachi Boneh i najavio završetak sledeće faze projekta, otvaranje Mama Shelter” hotela početkom 2018. godine.

Kroz istoriju, ovaj deo grada oduvek je predstavljao trgovinski centar od koga je započeo i sam razvoj prestonice. Urbanistički, kompleks je sagrađen od trajnih, prirodnih i industrijskih materijala uz korišćenje najsavremenijih tehnologija i istovremeno poštovanje istorijskog nasleđa lokacije, sa ciljem da sačuva tradiciju najrazvijenijeg trgovinskog centra grada i odgovori na sve moderne potrebe posetilaca.

Ovaj objekat je za nas simbol da neke stvari mogu da se rade brže i bolje i na neki način predstavlja rezultat svega onoga za šta se borimo u gradu u protekle tri i po godine. Mi smo upravo obišli ovaj tržni centar koji izgleda zaista impresivno, a moram posebno da istaknem pjacetu koja izlazi na Knez Mihailovu i potpuno se stapa sa tim delom ulice. Imali smo priliku i da pogledamo arheološke iskopine koje su sada i predstavljene ovde u objektu i koje pokazuju da smo sačuvali prošlost, ali i omogućili izgradnju objekta za budućnost,” rekao je Siniša Mali, Gradonačelnik Beograda.

Ana Brnabić i Siniša Mali, zvanično su otvorili Rajićeva Shopping Centar
Zachi Boneh, generalni direktor Ashtrom International sa sinom, Ana Brnabić, Siniša Mali i Gil Gueron, izvršni direktor Ashtrom Grupe

Gil Gueron, izvršni direktor Ashtrom Grupe, takođe se obratio gostima:

„Rajićeva Shopping Centar je jedan od najmodernijih šoping centara u regionu, arhitektonski jedinstven i impresivan, koji se ipak i dalje oslanja na nasleđe i istoriju mesta na kome je sagrađen. Ovaj šoping centar neće biti samo nova destinacija, već i važan deo lokalne zajednice i poslovnog razvoja celog regiona“, rekao je Gueron.

Arhitektonsko rešenje centra, koje iza sebe ima nagradu međunarodnog arhitektonskog konkursa, delo je autora Milana i Vladimira Lojanice, ali i višegodišnje saradnje sa svim nadležnim institucijama, dok su u izvođenju radova angažovani isključivo lokalni podizvođači. Pored vodećih brendova kao što su Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Lindex, Springfield, Levis, Huawei, Timberland, Pandora, Esprit, Carpisa, Extreme Intimo, Nine West, Yamamay i mnogih drugih, neki brendovi pojavili su se po prvi put na našem tržištu u okviru Rajićeva Shopping Centra. Premijerno, sada možemo da prošetamo kroz radnje Calvin Klein Jeans, Armani Exchange, Go Active i Dormeo Home, dok će nas lepa iznenađenja dočekati i u multi-brend prodavnicama, kao što su Mia Maya(Moschino, Valentino Red, Emporio Armani…), Fashion & Friends (Guess, Lui Jo, Superdry…), Sportina (Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Morgan…) i Beosport (Quicksilver, O’Neill, The North Face…). Najpopularnije kocke, čuveni Lego, sada po prvi put u Srbiji imaju svoju zvaničnu radnju - Lego Shop, a tu su i odabrani restorani poput Smokvice i kafei sa najlepšim pogledom na grad.

Rajićeva Shopping Centar ima sve servisne jedinice neophodne za udobnost svakodnevnog života, kao što su supermarket, apoteke, mobilni operateri, odeća, kućne potrebštine i elektronika. Na ovaj način, projekat neće biti samo nova gradska destinacija, već i važan deo lokalne i poslovne zajednice. Šoping centar će imati posebne ulaze sa svih strana: iz Knez Mihailove, ulice Kralja Petra, kao i iz Pariske i Uzun Mirkove, što ga čini lako dostupnim za sve sugrađane koji dolaze sa različitih strana grada, kao i parking prostor na 3 nivoa sa 450 mesta (ulaz iz Uzun Mirkove ulice).

O Zorica Stojković

Proveri takođe

Budi zvezda na koncertu Riblje čorbe

Budi zvezda na koncertu Riblje čorbe

Radio S pokrenuo je akciju “Volim Čorbu” povodom anplagd koncerta “Čorba se čuje i bez …

POČINJE AUTOMATSKA OVERA KARTICA ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA - PRIVREDNICIMA OLAKŠANO POSLOVANJE

POČINJE AUTOMATSKA OVERA KARTICA ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA – PRIVREDNICIMA OLAKŠANO POSLOVANJE

Poslodavci u Srbiji više neće morati lično da overavaju kartice zdravstvenog osiguranja svojih zaposlenih – …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *