, Park Ušće dobio novih 100 stabala; za svaku prodatu kartu sa svetske turneje Brajana Adamsa biće posađeno po jedno drvo, Gradski Magazin

Park Ušće dobio novih 100 stabala; za svaku prodatu kartu sa svetske turneje Brajana Adamsa biće posađeno po jedno drvo

, Park Ušće dobio novih 100 stabala; za svaku prodatu kartu sa svetske turneje Brajana Adamsa biće posađeno po jedno drvo, Gradski MagazinPark Ušće bogatiji je za 100 stabala crnog bora, koje su u tradicionalnoj volonterskoj akciji posadili volonteri kompanije DHL, a u saradnji sa JKP “Zelenilo-Beograd”.

U nameri da do 2050. svede emisiju štetnih gasova tokom radnih procesa na nulu, kompanija DHL se aktivno uključuje u aktivnosti zaštite životne sredine. Svake godine se zajedno sa partnerima posadi million stabala, a korak napred ostvaren je i kroz partnerstvo sa Brajanom Adamsom za turneju “Shine a light”, u okviru koje će za svaku kupljenu kartu biti posađeno jedno drvo.

Beograd će 10.novembra biti na mapi gradova u kojima će nastupiti Brajan Adams, pa će i naša zemlja biti deo ove velike ekološke akcije DHLa.

“Volontiranje je zaštitni znak naše kompanije, zaposleni se rado prijavljuju, jer žele da pruže doprinos zaštiti životne sredine. Na taj način se šalje najbolja poruka, koliko je važno da čuvamo prostor u kojem živimo, a sve u skladu i sa našom dugoročnom strategijom, prema kojoj u svakom segmentu poslovanja vodimo računa da utičemo na smanjenje štetnih gasova tokom radnih procesa”, kaže Boris Petković, u ime kompanije DHL.

U prethodnoj godini, više od 123.000 zaposlenih u kompaniji DHL uložilo je više od 374.000 sati u 3.345 projekata u zemljama širom sveta.

JKP “Zelenilo-Beograd”, čija je delatnost uređenje i odrzavanje javnih zelenih površina, podržava angažovanje društveno odgovornih kompanija koje žele da učestvuju u aktivnostima koje za cilj imaju poboljšanje kvaliteta života naših sugrađana, zato se, svaki put, rado odazovemo svakom pozivu usmerenu u tom pravcu.

 

O Marija Nikolić

Proveri takođe

Više od 15 000 tata širom Srbije proslavilo je dolazak prinove uz Jelen pivo

“Sjajna kampanja. Živeli”, “Naš tata je dobio omiljeni poklon”, “Nije Jelen pivo zaboravilo ni mamu”, …

, Kolekcija BRETAGNA – Kombinacija zelene i drvo dekora  za svežinu enterijera, Gradski Magazin

Kolekcija BRETAGNA – Kombinacija zelene i drvo dekora  za svežinu enterijera

Zelena boja je često povezana sa prirodom, svežinom i mirnom atmosferom, pa se često koristi …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin