Naslovna / Vesti / Društvo / POBEDNICI TAKMIČENJA WIZZ IZAZOVA ZA MLADE ZA 2019. GODINU
POBEDNICI TAKMIČENJA WIZZ IZAZOVA ZA MLADE ZA 2019. GODINU

POBEDNICI TAKMIČENJA WIZZ IZAZOVA ZA MLADE ZA 2019. GODINU

Tim studenata sa Korvinus univerziteta u Budimpešti i Centralnoevropskog univerziteta odneli glavnu nagradu za inovativni koncet održivosti 

Wizz Air, jedna od avio-kompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi, objavila je imena pobednika WIZZ izazova za mlade – godišnjeg studentskog takmičenja ovog avio-prevoznika u kom učesnici imaju zadatak da pokažu poslovnu ošotroumnost, kritičko razmišljanje i veštine rešavanja problema u poslovnom izazovu iz realnog života koji postavlja liderski tim Wizz Aira.

Ove godine je na WIZZ izazov za mlade stigao rekordan broj prijava timova, sa preko 1200 studenata iz sve 44 zemlje WIZZ-ove mreže. Zadatak je bio da se pošalje i predstavi inovativna ideja koja može da se uklopi u strategiju održivosti Wizz Aira u cilju održavanja pozicije „najzelenije” avio-kompanije u Evropi. 

Od ukupno 220 timova, njih 24 su pozvana u Budimpeštu da izlože svoje ideje menadžmentu WIZZ-a i kvalifikuju se za polufinale ovog takmičenja. Polufinalni timovi iz Mađarske, Poljske, Srbije, Holandije, Švedske, Austrije, UK, Danske i Letonije su imali zadatak da predstave svoje ideje žiriju koji su činili direktori WIZZ-a i nezavisni stručnjaci. 

Članovi žirija su bili zamenik generalnog direktora Wizz Aira Stiven Džons i korporativni direktor Marion Džefri, kao i stručnjak u oblasti održivosti Aleksa Antal i Žolt Abraham iz firme CaseSolvers.

U finale su ušla četiri tima, ali je samo jedan od njih mogao da bude pobednik. Tim Goldsmith+, grupa studenata sa Korvinus univerziteta u Budimpešti i Centralnoevropskog univerziteta u Mađarskoj, osvojio je prvo mesto sa svojim jednostavnim, a kreativnim rešenjem koje putnicima nudi mogućnost da svoj individualni ekološki otisak nadoknade na razne ekološke načine preko Wizz Airove postojeće platforme za rezervaciju karata. Ideja ovog tima je takođe obuhvatila postavljanje temelja i strategije u oblasti zaštite životne sredine za razvoj angažovane i ekološki svesne zajednice putnika pod nazivom „Zeleni ambasadori”. 

Pobednici su osvojili neograničeni broj putovanja u periodu od godinu dana širom Wizz Airove mreže od preko 700 linija ka 152 destinacije, dok su drugoplasirani i trećeplasirani timovi nagrađeni besplatnom povratnom kartom do WIZZ-ove destinacije posvom izboru.

„Polufinale i finale WIZZ izazova za mlade za 2019. godinu su bili veoma uspešni i inspirativni. U njima je preko 80 talentovanih studenata iz cele Evrope imalo priliku da predstavi svoja rešenja velikog globalnog problema i dobije korisne preporuke i savete od Wizz Airovih lidera i stručnjaka za održivost. 

Održivost je uvek glavni prioritet WIZZ-a i mi neprestano tragamo za novim inicijativama kako bismo zadržali poziciju ,najzelenije’ avio-kompanije u Evropi. Kad je reč o oblikovanju budućnosti životne sredine i naše kompanije, smatramo  da možemo mnogo toga da naučimo od budućih generacija i radujemo se ugrađivanju ovih inicijativa u svoje dugoročne planove”, izjavio je Stiven Džons, zamenik generalnog direktora Wizz Aira.

„Učešće u WIZZ izazovu za mlade za 2019. godinu je bilo neverovatno iskustvo! Organizacija je bila na najvišem profesionalnom nivou, žiri i zaposleni su nam pružali veliku podršku, a na osnovu iskustva sa brojnih drugih takmičenja, ono što se svakako izdvaja kod ovog su detaljni komentari koje smo dobijali posle svakog kruga takmičenja. Zahvalni smo što smo imali priliku da učestvujemo, kao i na sjajnoj prvoj nagradi – i već sa nestrpljenjem planiramo putovanja!”, rekli su ovim povodom članovi pobedničkog tima Goldsmith+.

O kompaniji Wizz Air

Wizz Air je najveća niskotarifna avio-kompanija u centralnoj i istočnoj Evropi čija flota obuhvata 120 aviona tipa Airbus A320, Airbus A321 i Airbus A321neo i koja u ponudi ima preko 700 destinacija sa 25 aerodroma i povezuje 152 destinacije u 44 zemlje. Wizz Air ima tim od oko 4500 profesionalaca koji nude izvanrednu uslugu i veoma niske cene karata i zahvaljujući tome je bio omiljeni izbor 38 miliona putnika u proteklih 12 meseci. Wizz Air je član Londonske berze pod skraćenicom WIZZ i uvršten je u Indekse FTSE 250 i FTSE All-Share. Wizz Air je registrovan u okviru programa Kontrole operativne bezbednosti (IOSA) Međunarodne asocijacije avio-kompanija (IATA), globalnog lidera u kontroli avio-bezbednosti. Kompanija je nedavno proglašena jednim od deset najbezbednijih avio-prevoznika od strane www.airlineratings.com, jedine agencije na svetu koja se bavi ocenjivanjem bezbednosti i proizvoda, a 2019. je osvojila i Nagradu za najbolju avio-kompaniju koja se dodeljuje u okviru međunarodnog programa Nagrade za avio-transport, jedinog koji nagrađuje najznačajnije rezultate u aerokosmičkoj industriji u najvažnijim kategorijama. Wizz Air ima jednu od najmlađih avio-flota na svetu, prema najnovijim podacima švajcarske agencije za praćenje podataka o avio-kompanijama CH-AVIATION.

Foto: Promo

Izvor: PRessSerbia

 

O Marija Stevanovic

Proveri takođe

DO KRAJA GODINE JOŠ DVA NOVA POZIVA FONDA ZA NAUKU REPUBLIKE SRBIJE

DO KRAJA GODINE JOŠ DVA NOVA POZIVA FONDA ZA NAUKU REPUBLIKE SRBIJE

Nakon  osnivanja u martu ove godine, Fond za nauku Republike Srbije je već u junu raspisao …

VRHUNSKA AUTOSEDIŠTA - GARANCIJA SIGURNOSTI DECE U SAOBRAĆAJU

VRHUNSKA AUTOSEDIŠTA – GARANCIJA SIGURNOSTI DECE U SAOBRAĆAJU

Više od pedeset godina norveška kompanija BeSafe razvija autosedišta, ali prioritet i fokus je oduvek …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.