Naslovna / Grad / Beograd / Šta nas očekuje za kraj novembra

Šta nas očekuje za kraj novembra

Temperature u nedelji od 25. novembra do 1. decembra neće prelaziti 15 stepeni, pa tako možemo zvanično reći da je konačno došla jesen na koju smo se navikli. Tokom ove nedelje, uz ovakve vremenske uslove, imamo idealnu priliku da se prepustimo čarima udobnog, toplog kreveta uz Box televizijski program.

U sredu, 27. novembra u 10:00 na kanalu Fast&FunBox HD, biće prikazana emisija „Bolje od četiri točka”, koja se bavi najuzbudljivijim dešavanjima iz sveta dvotočkaša. Pored predstavljanja nekadašnjih, sadašnjih i budućih heroja biciklizma, ova serija obuhvata i novosti i najvažnije delove najnovijih događaja. Svaka epizoda nudi i brojne savete i trikove, kao i prikaze najnovije opreme i filmova o biciklizmu. Za razliku od tradicionalnih, ova serija vodi gledaoce na nove, egzotične destinacije, od vožnje bicikla po obodu vulkana na Baliju, do vožnje džunglom oko majanskih hramova Južne Amerike. Svaka epizoda sadrži i do tri priloga o biciklističkim i moto-trkama iz celog sveta. Ova revolucionarna emisija je obavezno gradivo za sve zaljubljenike u dvotočkaše i one koji su na putu da to postanu.

FightBox nam u petak, 29. novembra donosi „Golden Fighter” – Rumunija-Holandija; Temišvar, Rumunija od 19:00. Prvenstvo u kik-boksu Golden Fighter 6 – Rumunija protiv Holandije se održava 29. novembra u Temišvaru u Rumuniji. Takmičenje obuhvata super borbe po K-1 pravilima između vrhunskih rumunskih boraca i holandskih ARJ TEAM boraca i dve borbe A klase za svetsku i evropsku WKU titulu.

Za najbolju zabavu, FunBox UHD je pripremio „Putovanje iz snova – ostrvo Holboks” za subotu, 30. novembar od 19:00. „U februaru 2017. godine sam krenuo na ekspediciju po Škotskoj, Poljskoj, Francuskoj, Meksiku, Belizeu i (nažalost!) nazad. Bio je to prvi put da sam posetio centralnu Ameriku, ali i prvi put da sam ozbiljno pomerio granice sopstvene hrabrosti i iskušao se u mnogim novim stvarima. Pobedio sam strah od ronjenja i iskakanja iz aviona sa padobranom (u tome su mi mnogo pomogli karipski pejzaži! – nema opasnosti da ću to ponoviti u Aberdinu), spustio se žicom iznad meksičke džungle, probao uličnu hranu punu habanera (nisam uopšte bio uspešan u tome) i uličnu tekilu (tu sam se bolje pokazao;)), popeo se uz majansku piramidu usred kišne šume Belizea i cvetovima hibiskusa hranio jednog veoma ekstravagantnog majmuna. Međutim, najvažnije od svega jeste da sam upoznao neverovatne ljude – od šamana, preko lutalica, do izbeglica, poslovnih žena i kauboja stiglih iz inostranstva. I zahvaljujući sveeemu tome, saznao sam nešto više o sebi jer te poseta najudaljenijim predelima na svetu podseti na to koliko smo različiti i slični u isto vreme. Sa nestrpljenjem iščekujem da podelim svoje neverovatno iskustvo u 5 uzbudljivih epizoda naše serije o putovanju za koje se ispostavilo da je stvarno putovanje iz snova. 🙂 Jedva čekam još!”

O Marija Nikolić

Proveri takođe

Pronašli smo najbolji program!

Međunarodni dan pronalazača obeležava se 9. novembra, na rođendan glumice i pronalazačice Hedi Lamar. U …

Novembarska nedelja u znaku tolerancije

Međunarodni dan tolerancije širom sveta obeležava se 16. novembra, a ustanovljen je kao podsetnik da …