Naslovna / Nega i Lepota / Fitness / Želite pločice na stomaku? Ovih šest pravila morate da poštujete
Želite pločice na stomaku? Ovih šest pravila morate da poštujete

Želite pločice na stomaku? Ovih šest pravila morate da poštujete

Poznate fitnes instruktorke otkrivaju kako da izgradite jake trbušne mišiće i dobijete stomak o kakvom ste oduvek maštali.


1. Smanjite unos alkohola

Kajla Itsines, autorka knjige “Bikini Body Guide” ,nije popila ni kap alkohola više od šest godina. U objavi na Instagramu napisala je: “Probala sam alkohol ranije ali mi se uopšte nije dopao. Nisam ga pila već šest godina (skoro sedam) i verovatno ga nikada više neću ni piti.”

Melisa, glavni trener u londonskoj teretani “Sweat it”, kaže: “Ako izbacite alkohol, postići ćete rezultate, jer većina alkoholnih pića ima visok sadržaj kalorija, a pored toga, kada smo pod njegovim uticajem ili nakon pijanstva lako se možemo opredeliti za nezdravu hranu.”

2. Kombinujte trening visokog intenziteta (HIIT) i treninig niskog intenziteta (LISS)

Nataša Oklej, jedna od dama koja stoji iza fitnes programa “A bikini a day”, koristi kombinaciju treninga visokog intenziteta i treniniga niskog intenziteta kako bi uskladila svoje telo. Od čučnjeva i intenzivnog trčanja, do preskakanja vijače i vežbanja tricepsa….

3. Vežbajte svuda 

Odaberite nekoliko vežbi koje možete da radite u bilo koje vreme i bilo gde, kako biste mogli da ih izvodite kada ste na odmoru ili putujete zbog posla.

Fitnes instruktorka Kat Mefan tako praktikuje jogu na različitim mestima – bilo da je reč o parku, plaži ili hotelskoj sobi.

4. Hranite se pravilno

Istina je da je jako teško dobro se hraniti upravo zbog pretrpanih rasporeda, a jedan od razloga može biti nepoznavanje osnovnih principa na kojima se temelji zdrava ishrana.

Fitnes stručnjak Melisa Alkantra, koja vežba zajedno sa Kim Kardašijan, objašnjava koliko su važni ugljeni hidrati i da nije jednostavno izbaciti određene grupe namirnica iz ishrane.

“Kada ne jedem ugljene hidrate, imam želju za prerađenom hranom i to ima smisla jer tvoje telo radi na taj način, uvek je u režimu preživljavanja.”

5. Smanjite procenat masti u telu 

Kako biste dobili vidljive trbušnjake ne samo da treba da izgradite mišiće, već i da redukujete masti.

“Procenat zavisi od osobe do osobe, ali kada posmatramo telesne masti kod žena, zdrava granica je između 16-25 odsto, pri čemu za vidljive mišiće stomaka treba da bude između 16-20 odsto”, kaže Melisa, trener u “Sweat it”.

6. Pronađite vrstu vežbe koju volite da radite

Mrzite teretanu? Ne volite da trčite? Danas postoji toliko različitih vrsta treninga, a na vama je da odaberete onaj koji najviše odgovara vašoj fizičkoj spremnosti.

“Ako, kao ja, ne volite da podižete tegove, onda uzmite rukavice i idite na boks”, kaže Miranda Hart, trener u “Kobox”. Zahvaljujući pokretima telima u kojima pravite zaokrete, vi sve vreme angažujete mišiće ruku i stomaka, te radite trening za trbušnjake iako toga niste svesni.

O Sinisa Kraljevic

Proveri takođe

AIR FRANCE SLAVI 85 GODINA I POKLANJA VAUČERE

AIR FRANCE SLAVI 85 GODINA I POKLANJA VAUČERE

Sedmog oktobra 2018. Air France puni 85 godina i u narednim mesecima organizuje proslavu koja …

Sačuvajte volumen tokom hladnih jesenjih dana!

Sačuvajte volumen tokom hladnih jesenjih dana!

San svake devojke je bujna kosa, međutim, ponekad nam majka priroda jednostavno nije naklonjena. Postoji …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.