Wednesday , February 21 2018
Naslovna / Grad / Gradska dešavanja / ZLATNI EFFIE ČEKA SVOG VLASNIKA
ZLATNI EFFIE ČEKA SVOG VLASNIKA

ZLATNI EFFIE ČEKA SVOG VLASNIKA

Kreće trka za najbolje marketinške kampanje


 Prijavljivane za Effie nagradu počinje 15. februara, kada će oglašivači i agencije moći da prijave svoje prošlogodišnje kampanje za ovo prestižno priznanje.

 Drugu godinu zaredom IAA Srbija (International Advertising Association – Serbian Chapter) organizuje Effie Festival u Srbiji. Ove godine festival će trajati od januara do juna, a na raspolaganju su ukupno 22 takmičarske kategorije: proizvodi i usluge (8) i specijalne (14), u obzir dolaze marketinške aktivnosti koje su sprovedene u periodu 1. januara do 31. decembra 2017. godine.

U žiriju za dodelu Effie priznanja našli su se neki od najistaknutijih marketinških stručnjaka, predsednik žirija je profesor Srđan Bogosavljević  iz kompanije Ipsos Adrija ,  potpredsednica je Jelena Šarenac iz kompanije Henkel.

Organizacioni odbor rukovodi celokupnim Effie programom i nadgleda sve njegove segmente od prijavljivanja radova, edukacije, organizacije svečane ceremonije i drugih delatnosti.

Organizator očekuju da će i ove godine vladati veliko interesovanje za Effie takmičenje, posebno ako se ima u vidu da je povećan broj takmičarskih kategorija.

– Obzirom da smo prve godine imali veoma kvalitetne prijave, očekujem da ćemo ove godine dodeliti zlato, jer svi imamo više znanja i iskustva u takmičenju. Novina u odnosu na prethodnu godinu su pojedine kategorije, ali i proširenje žirija, što će biti realizovano u skladu sa smernicama Effie Worldwide. Prošle godine od  ukupno 44 prijavljena rada, osam je nagrađeno sa dva srebra i šest bronzanih trofeja – kaže Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.

Festival Effie Awards prvi put je organizovan u Srbiji prošle godine. Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie organizuje. Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova.

Prošle godine Effi nagradom su nagrađeni projekti za: Vip Mobile, Grand Black’n’Easy, Grand kafu Gold, Schweppes, Rosu, Mini Mini plazmu, UniCredit i Raiffeisen banku.

 

 

Izvor: PRess Serbia

safe drivers  gradski vozaci

O Gradski Magazin

Proveri takođe

DAN ZALJUBLJENIH,DAN ZA NEGU, eucerin, sniženje

DAN ZALJUBLJENIH –DAN ZA NEGU PRAVE LJUBAVI

Povodom Dana zaljubljenih, tokom tri dana (13., 14. i 15. februara), svi Eucerin® preparati mogu …

Za sladoled nema zime

Za sladoled nema zime

Sladoled i uživanje na snegu, zvuči kao odlična ideja. Upravo iz tog razloga, Frikom je …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *