CITY EXPERT, Akcija kompanije , „EXPERT INSURANCE“ – VELIKA AKCIJA KOMPANIJE CITY EXPERT, Gradski Magazin

„EXPERT INSURANCE“ – VELIKA AKCIJA KOMPANIJE CITY EXPERT

Akcija kompanije CITY EXPERT i Wiener Städtische osiguranja, zakupodavcima stanova besplatno osiguranje imovine!

City Expert, jedna od najbrže rastućih kompanija u Srbiji, u saradnji sa Wiener Städtische osiguranjem, pripremila je veliku akciju „Expert Insurance“. Vlasnici stanova i kuća, koji svoju nekretninu izdaju posredstvom City Expert-a, dobiće besplatno osiguranje imovine koje će im omogućiti zaštitu od nepogoda u trajanju od godinu dana.

U sklopu paketa osiguranja, zakupodavcima će biti obezbeđeno pokriće za štete nastale na nekretnini u slučaju: požara, udara groma, eksplozije, oluje i grada, kao i izlivanja vode iz vodovodnih i kanalizacionih cevi. U tim slučajevima, umesto klijenata, troškove reparacije će snositi osiguravajuća kuća Wiener Städtische osiguranje. Vlasnici nekretnina, koji iznajmljuju svoje stanove i/ili kuće posredstvom City Expert-a, od sada mogu mirno da da spavaju.

Akcija traje do 31. decembra 2016. godine.

CITY EXPERT, Akcija kompanije , „EXPERT INSURANCE“ – VELIKA AKCIJA KOMPANIJE CITY EXPERT, Gradski Magazin

Kompanija City Expert je osnovana 2015. godine od strane šest mladih stručnjaka. Igor Jović, Darko Luković, Milan Todorović, Stefan Stojanović, Boris Prpić i Darko Krsmanović uspeli su da se za nešto više od godinu dana nađu među kompanijama sa najbržim rastom u zemlji, uzimajući u obzir investiciju koju su dobili, ali i poverenje klijenata, o kome svedoči skoro 30 000 dnevnih poseta njihovom sajtu. Podatak da ova kompanija, sa preko 80 zaposlenih, na mesečnom nivou izda više od 500 nekretnina govori o uspehu ovog inovativnog pristupa na tržištu nekretnina.

O Gradski Magazin

Proveri takođe

, Šta vam je sve potrebno za bioskop u kući?, Gradski Magazin

Šta vam je sve potrebno za bioskop u kući?

Proleće je uveliko u toku, ali nam smena sunca i oblaka poslednjih nekoliko dana remete …

, Mondelēz International objavio peti godišnji izveštaj „State of snacking“: Potrošači širom sveta nastavljaju da daju prednost užini, Gradski Magazin

Mondelēz International objavio peti godišnji izveštaj „State of snacking“: Potrošači širom sveta nastavljaju da daju prednost užini

Petu godinu zaredom užina je omiljenija od tradicionalnog obroka Uprkos globalnim ekonomskim izazovima, omiljeni snack …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin