Najnovije Vesti
Naslovna / Lifestyle / Globalni pop fenomen Justin Bieber novo lice Calvin Klein-a
calvin klein, Globalni pop fenomen Justin Bieber novo lice Calvin Klein-a, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Globalni pop fenomen Justin Bieber novo lice Calvin Klein-a

Prestižni američki modni brend Calvin Klein, Inc. objavio je da će globalna superzvezda i 30-struki platinumski fenomen Justin Bieber  zajedno sa holandskim supermodelom Larom Stone biti zaštitno lice za sezonu proleće/leto 2015. u multimedijalnoj kampanji za kolekcije Calvin Klein Jeans i Calvin Klein Underwear.

Atraktivne fotografije uradili su Mert Alas i Marcus Piggott u Njujorku, a poslednja kampanja u glavnim ulogama sadrži Biebera i Stone u ključnim jeans i underwear komadima sezone, čuvajući pritom bogato modno i muzičko nasleđe brenda.

“Calvin Klein je iconic brend i vrlo sam uzbuđen i počastvovan što sam postao deo njegovog nasleđa ovom kampanjom. Ja sam dugogodišnji fan brenda i već neko vreme nosim njihov jeans i donji veš, tako da je ovo za mene ostvarenje sna“, izjavio je kanadski pevač. “Ovo je početak uzbudljive nove godine za mene, lično i profesionalno, i to što sam deo ove kampanje fantastična je prilika i iskustvo!“

Globalni pop fenomen Justin Bieber novo lice Calvin Klein-a, Gradski Magazin

Calvin Klein nije želeo da izgubi legendarnu konekciju sa jednom od najranijih i najupečatljivijih kampanja u istoriji brenda iza koje stoje Mark “Marky-Mark” Wahlberg sa britanskim supermodelom Kate Moss. Tokom godina, modna kuća radila je na produbljivanju veze sa svetom muzike i pop kulture, oblačeći i podržavajući muzičare raznih žanrova širom sveta. Samo tokom prošle godine brendu su poverenje ukazale zvezde poput Taylor Swift, Drake, Sam Smith, Kanye West, Harry Styles, Ciara, Usher, Future, Rita Ora, Trey Songz, Ne-Yo, Iggy Azalea, Fergie, Joe Jonas, Nick Jonas, Common, Solange Knowles, Big Sean i Tinie Tempah.

Globalni pop fenomen Justin Bieber novo lice Calvin Klein-a, Gradski MagazinKampanja koja je napravila pravi bum na socijalnim mrežama, biće plasirana u 20 zemalja tokom predstojećeg proleća i leta.

O Tamara Stević

Proveri takođe

, IZNENADITE SVOJE TELO,IZBRIŠITE KILOGRAME I CELULIT!, Gradski Magazin, Gradski Magazin

IZNENADITE SVOJE TELO,IZBRIŠITE KILOGRAME I CELULIT!

Leto je već počelo, barem ono kalendarsko, ali višak kilograma i celulit još su tu. …

kompanija DIS, DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“, Gradski Magazin, Gradski Magazin

DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“

Kompanija DIS pokrenula je jedinstvenu kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“ u kojoj učestvuju i najveći …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.