Najnovije Vesti
Naslovna / Grad / Beograd / JIMMY’S ICED COFFEE PRVI PUT LANSIRA KAFU U LIMENCI
JIMMY’S ICED COFFEE  PRVI PUT LANSIRA KAFU U LIMENCI, Gradski Magazin

JIMMY’S ICED COFFEE PRVI PUT LANSIRA KAFU U LIMENCI


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /var/www/vhosts/gradskimagazin.rs/httpdocs/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

JIMMY’S ICED COFFEE  PRVI PUT LANSIRA KAFU U LIMENCI, Gradski MagazinZa razliku od svojih uobičajenih kartonskih kutija, Jimmy’s Iced Coffee lansira najnoviji proizvod, Flat White, u aluminijumskim limenkama koje mogu neograničeno da se recikliraju, u partnerstvu sa vodećim svetskim proizvođačem limenki, kompanijom Ball Corporation.

Kafa Flat beleži najveći rast potražnje u maloprodajnim objektima u Velikoj Britaniji , a potrošači se sve više okreću ekološkoj ambalaži napitaka. Zahvaljujući kombinaciji ova dva trenda, firma Jimmy’s Iced Coffee je odlučila da uvede najnoviji proizvod u modernim limenkama od aluminijuma. Kao novi član porodice proizvoda firme Jimmy’s Iced Coffee na britanskim rafovima, Iced Flat White je prvi u nizu proizvoda u limenci i, kao takav, prvi koji može neograničeno da se reciklira, što je u skladu sa ciljem ovog brenda da potpuno eliminiše plastiku do 2020. godine.

Dostupan u modernom formatu od 250 ml, najpopularnijoj  veličini limenke u Zapadnoj Evropi , Flat White takođe prati najnoviji trend potražnje za proizvodima koji se konzumiraju ,u pokretu’, od kog se očekuje da najviše doprinese porastu vrednosti ove kategorije u narednih nekoliko godina .

Elegantna crno-zlatna limenka se po svom izgledu znatno razlikuje od uobičajenog veselog i raznobojnog stila ovog brenda, čime se izdvaja na rafovima u prodavnicama. Pripada kategoriji premijum proizvoda i privlači i mlađe potrošače, s obzirom da dve trećine mladih Britanaca starih između 18 i 24 godine više voli hladnu kafu nego gazirane energetske napitke pune šećera .

„Imajući u vidu da smo oduvek fokusirani na održivost, izbor limenki, koje se stalno iznova lako recikliraju u isti format, predstavljao je logičan korak za nas. Veliki deo onoga što jesmo i što radimo dugujemo činjenici da smo smešteni na okeanu na južnoj obali i želimo da vodimo računa o svojoj životnoj sredini, baš kao i naši kupci”, objašnjava Džim Kregan suosnivač firme Jimmy’s Iced coffee.

„Saradnja sa firmom Jimmy’s Iced Coffee je inspirativna. Zaista uživamo u radu sa kompanijama koje postaju sve održivije i ekološki svesnije, a lansiranje novog prizvoda u limenci je definitivno veliki korak napred. Divno je biti partner brendu koji je postavio cilj da eliminiše plastiku do 2020. godine i drago nam je što im pomažemo da ga ostvare”, izjavila je Džeg Bejns, direktorka prodaje za Veliku Britaniju kompanije Ball Corporation.

Nove limenke od 250 ml se proizvode u nemačkom gradu Gelzenkirhenu a pune u Minsterlandu. Limenke će se prodavati preko modernih i tradicionalnih trgovinskih kanala na britanskom tržištu.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

POLICIJSKI ČAS, POLICIJSKI ČAS: Beograd pod klju­čem od pe­t­ka do po­ne­de­lj­ka!, Gradski Magazin, Gradski Magazin

POLICIJSKI ČAS: Beograd pod klju­čem od pe­t­ka do po­ne­de­lj­ka!

Od danas je zabranjeno i svako javno okupljanje više od pet ljudi – Policijski čas …

Kako i šta fitnes profesionalci jedu da bi bili vitki, Gradski Magazin

Kako i šta fitnes profesionalci jedu da bi bili vitki

Autor: Darla Lil Ne treba da dostignete karijeru u oblasti fitnesa da biste izgledali kao …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.