Najnovije Vesti
Naslovna / Lifestyle / #NE_PROPUSTITE / NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!
Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin, Gradski Magazin

NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /var/www/vhosts/gradskimagazin.rs/httpdocs/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Novi trend – više od 4000 mladih putuje na jesen u ove metropole!


Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Mladi definitivno diktiraju trendove i iz godine u godinu pomeraju granice klasičnog turizma.Istraživanjem tržišta i navika mladih, zapažene su značajne promene kada su u pitanju putovanja u inostranstvo.

Naime, mladi najčešće putuju na prolećne ekskurzije kao i na nezaobilazna letovanja, i to najviše u Grčku, Tursku, Španiju i Crnu Goru, a od ove godine je primećen znantan porast putovanja na jesen.
Zašto je to tako, objašnjava nam Nenad Milošević, direktor prodaje turističke agencije za mlade Rapsody Travel & Events:

Činjenica je da su mladima ekskurzije i letovanja najinteresantnije i skoro nezaobilazna putovanja, prvenstveno zbog društva i zajedničkog provoda, gde destinacija i ne predstavlja presuđujući faktor.

 

Ipak, jesen se sve ćešće izdvaja kao idealno vreme za putovanje. Iz tog razloga smo u našu ponudu uvrstili neke od najpoznatijih evropskih metropola po NEVEROVATNIM cenama.

Kao najtraženiji i najpopularniji termin se izdvojio 7. novembar, a razlog za to je Dan primirja u Prvom svetskom ratu (11.Novembar) koji se nadovezuje na vikend, a još bitnije ne poklapa sa studentskim ispitnim rokovima.

Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Kada su gradovi u pitanju, odlučili smo se za Istanbul i Rim, dva grada koja se svakako nalaze na mapi najposećenijih na svetu. Za ove aranžmane mladima je bilo potrebno da izdvoje 99 evra za 5 dana, odnosno 3 noćenja sa autobuskim prevozom, i tako osete sve čari večnog Rima i čarobnog Napulja, ali i da dožive bajku na Bosforu.

Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Za sada se preko 4000 mladih odlučilo da jesen provede u Evropi sa našom turističkom agencijom, a izvesno je da će se ova znatno povećati.

Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Naš osnovni cilj je mladima iz Srbije na ovim putovanjima predstaviti evropske metropole po NEVEROVATNIM cenama, pokazati im bogatstvo kulture i poslovne navike stanovnika ovih zemalja, a koje ce oni uz kvalitetno obrazovanje u nasoj zemlji posle moci kombinovati sa nekim svojim idejama i pretociti ih u poslovne poduhvate a samim tim jacati i ekonomiju nase zemlje

Foto:promo/arhiva Rapsody travel

Izvor:PRessSerbia

O Sinisa Kraljevic

Proveri takođe

loreal a, L’ORÉAL GRUPA PREDSTAVILA NOVE CILJEVE ODRŽIVOG RAZVOJA DO 2030. GODINE, Gradski Magazin, Gradski Magazin

L’ORÉAL GRUPA PREDSTAVILA NOVE CILJEVE ODRŽIVOG RAZVOJA DO 2030. GODINE

Najavljen i novi način označavanja proizvoda koji će pokazivati njihov uticaj na životnu sredinu i …

ZA SOFIJU, Humanitarno veče “ZA SOFIJU”: Velika žurka na splavu Hot Mess!, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Humanitarno veče “ZA SOFIJU”: Velika žurka na splavu Hot Mess!

Ostalo je još malo vremena do velike humanitarne žurke na splavu Hot Mess za devojčicu …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.