Najnovije Vesti
Naslovna / Grad / Beograd / Prvo novi autobusi, pa onda stroga naplata karata: Najavljene mere od kojih šverceri u Beogradu strepe
novi autobusi, Prvo novi autobusi, pa onda stroga naplata karata: Najavljene mere od kojih šverceri u Beogradu strepe, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Prvo novi autobusi, pa onda stroga naplata karata: Najavljene mere od kojih šverceri u Beogradu strepe


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /var/www/vhosts/gradskimagazin.rs/httpdocs/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Grad Beograd će nabaviti između 210 i 230 novih autobusa i to je prvi korak, ali ne i jedina mera koja nas čeka kako bismo GSP postavili na noge, rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić gostujući na TV Studio B.

On je precizirao da je urađen rebalans budžeta koji će u ponedeljak biti pred odbornicima Skupštine grada, a kojim je odvojeno 35 miliona evra za kupovinu novih autobusa. Kako je rekao, samo će GSP izdvojiti deset miliona evra, što je ukupno 45 miliona.

–  Naša procena je da ćemo za te pare dobiti između 210 i 230 autobusa i da ćemo na taj način obezbediti, pre svega, kvalitetniji prevoz, jer ćemo neke linije, gde sada postoje problemi, popuniti novim vozilima. To je samo početak u restrukturiranju gradskog saobraćajnog preduzeća, koje je najveći problem kada je u pitanju Grad Beograd. Naime, pored “Sava centra”, reč je o najvećem gubitašu u gradu Beogradu. Posle toga kreće kampanja za naplatu karata i već smo sa Ministarstvom finansija dogovorili određene korake – istakao je Vesić.

On je dodao da je cilj da, pre svega, građani vide da Grad Beograd kupuje nove autobuse, kao i da se veoma mnogo radi na poboljšanju javnog prevoza.

– Posle toga ćemo, naravno, tražiti i da se plaćaju karte, jer je Grad Beograd prošle godine dao 27 milijardi dinara za javni prevoz, od čega je devet milijardi naplaćeno iz karata, što znači da smo 18 milijardi dali direktno iz gradskog budžeta. Tih 18 milijardi dinara je 150 miliona evra, a za taj novac smo mogli da izgradimo 75 vrtića ili škola, da kupimo između 600 i 700 autobusa. To što neki građani ne plaćaju kartu znači da oni to ipak plaćaju kroz budžet, jer za toliko manje dobiju kanalizacije, vodovoda, škola, bolnica i svega onoga što treba da dobiju jer te pare odu na javni prevoz – naglasio je zamenik gradonačelnika.

Kako je rekao, pored naplate karata, potrebno je i restrukturiranje samog preduzeća jer postoji mnogo mogućnosti da oni rade bolje. I oni moraju da se ponašaju odgovornije prema državnom novcu zbog čega su se i dogodile neke smene u GSP-u.

– Plata vozača u GSP-u je prošle godine u februaru iznosila 52 hiljade dinara, a ove godine je 65 hiljada, što je povećanje od 25 odsto, odnosno oko 13 hiljada dinara. To samo govori u prilog činjenici da se mi kao grad trudimo, da ulažemo u GSP i pokušavamo da ga stavimo na noge. Uspećemo u tome, a prvi korak je kupovina autobusa, što neće biti jedina mera koja nas čeka – istakao je Vesić.

Foto: Wikimedia

Izvor: PRessSerbia/Telegraf

 

O Gradski Magazin

Proveri takođe

Da li znate šta podrazumeva monohromatski stil jednog ambijenta?, Gradski Magazin

Da li znate šta podrazumeva monohromatski stil jednog ambijenta?

Jedan od vodećih trendova u dizajnu enterijera odlikuju jednostavna forma, malo detalja i ambijent u …

Ostvaren veliki napredak na putu ka budućnosti bez duvanskog dima, cilj da do 2025. godine više od 40 miliona pušača pređe na proizvode bez duvanskog dima, Gradski Magazin

Ostvaren veliki napredak na putu ka budućnosti bez duvanskog dima, cilj da do 2025. godine više od 40 miliona pušača pređe na proizvode bez duvanskog dima

– Kompanija Filip Moris (Philip Morris International – PMI) objavila je svoj prvi Integrisani izveštaj, …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.