Rijana, svetski poznata pevačica, će iza sebe imati još jedan uspeh – i to ne samo jedan u nizu njenih modnih uspeha, biće poznata kao prva crnkinja koja je izabrana da predstavlja francuski brend u novoj kampanji Dior-a.
Do sada je imala iskustva u predstavljanju modnih brendova i učestvovanju u njihovim modnim kampanjama i to u Balmain-u, Gucci-u i Armani-u. Nedavno je imenovana za kreativnog direktora u Pumi tako da sa ovim iskustvom, a da ne pominjemo kako je uvek savršeno doterana na modnim revijama, ne sumnjamo da će nas nova modna kampanja Dior-a oduševiti.
Prethodne sedmice održano je i snimanje spota za koje je zadužen bio Stiven Klajn a lokacija je bila ni manje ni više već pariski dvorac Versaj. Spot predstavlja četvrtu epizodu serijala Diorove “Tajne bašte” u kom su već učestvovale Darija Strouks, Melisa Stasijuk i Ksijao Ven Ju. Prošlogodišnji video sniman u Versaju dostigao je 9 miliona pregleda na Diorovom Jutjubu kanalu.
Rijana koja je proglašena za jednu od najlepših žena sveta, pridružiće se timu lepotica koje su takodje trenutna lica Dior-a : Natali Portman, Marijon Kotijar, Šarliz Teron i Dženifer Lorens.
Kampanja će se prikazati na proleće ove godine i reklamiraće modnu kolekciju Dior-a za sezonu proleće/leto 2015.