Naslovna / Kultura / Festival / 42. Međunarodni beogradski sajam turizma pod sloganom “Put pod noge”
Sajam turizma 2020

42. Međunarodni beogradski sajam turizma pod sloganom “Put pod noge”


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /var/www/vhosts/gradskimagazin.rs/httpdocs/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Na Beogradskom sajmu u toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope – 42. Međunarodni beogradski sajam turizma i prateće manifestacije: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.

 

Polazna tačka za sve učesnike turističke privrede kao i putnike i posetioce, sajam i ove godine, uz visok organizacioni i profesionalni nivo, prateći najnovije trendove u turizmu i pratećim granama, stremi da zadovoljii potrebe svih učesnika i privuče još veći broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike.

 

Pod sloganom „Put pod noge“ od 20. do 23. februara 2020. godine na kompletno raspoloživom izlagačkom prostoru Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, koji će promovisati najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja, kao i perspektive u razvoju turističkog biznisa.

Po ekskluzivnim sajamskim cenama, premijerno će biti predstavljena first minute ponuda i paketi sa mnoštvom pogodnosti. Sajam će predstaviti primamljive mogućnosti za odmor u letnjoj sezoni, ali i zimski odmor i relaksaciju u planinskim ski centrima, banjama i uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, omladinski turizam, city break ponudu i odlazak na kongresna dešavanja. Očekuje se veliki broj izlagača, ali i novih destinacija, kao i prethodnih godina. Pored ostalih, premijerni nastup na Sajmu turizma imaće Ukrajina, dok se Ujedinjeni Arapski Emirati i Kuba, posle kratko odsustvovanja, vraćaju na sajam.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat, zemlja koja prepoznatljivom ponudom privlači posetioce iz celog sveta. U sajamskom nastupu u hali 1 Beogradskog sajma na 200m2 u fokusu koncepta njihovog nastupa biće nekoliko turističkih aduta: brojne destinacije na Crvenom moru, ronjenje u Šarm El Šeiku, raznolika i ukusna gastronomska ponuda, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida.

Srbija, zemlja domaćin Sajma turizma, na sajmu će predstaviti ponudu domaćih prirodnih lepota i znamenitosti, uzbudljivih gradova, kapacitete hotela i odmarališta, turističkih centara, kao i raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju i avanturu, koje su deo turističkih aduta kojima Srbija pleni na globalnom turističkom tržištu.

Beogradski sajam turizma pokretač je jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu, te se tradicionalno istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.

Dobro došli na Sajam turizma!

O Jelena Filipović

Proveri takođe

Rossi fest

Rossi fest od 25. januara u Narodnom pozorištu (VIDEO)

Koncertom „Muzički cvetovi jevrejskog baroka” ansambla Salomon Rosi iz Italije, na sceni Raša Plaović 25. …

Region peva u isti glas – Bavaria vas zove na najveću regionalnu muzičku manifestaciju

Region peva u isti glas – Bavaria vas zove na najveću regionalnu muzičku manifestaciju

Verni pratilac provoda koji se pamte, svetski poznat premium pivski brend BAVARIA i ove godine …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.