Najnovije Vesti
Naslovna / Lifestyle / Doktor / Stiže leto i MORATE ovo uraditi za svoje telo!
Stiže leto i MORATE ovo uraditi za svoje telo!, Gradski Magazin

Stiže leto i MORATE ovo uraditi za svoje telo!


Notice: Undefined index: tie_hide_meta in /var/www/vhosts/gradskimagazin.rs/httpdocs/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Leto nam se polako bliži, a vi još niste ni počeli borbu sa viškom kilograma! Naši sagovornici donose nekoliko praktičnih predloga da vaše masne naslage nestanu do početka sezone godišnjih odmora!


Lako je – ukloni slatkiše koji sadrže dodatni šećer (koji nije prirodni sastojak namirnice), i smanji unos šećera izvan slatkiša! Nemoguće da je samo to ključ mršavljenja, kažeš u sebi. I nije. Ali, slatkiši i šećer ti ni na koji način neće pomoći da se rešiš viška kilograma. UPRAVO ZATO OVAJ TEKST MORATE PROČITATI DO KRAJA!

Stiže leto i MORATE ovo uraditi za svoje telo!, Gradski Magazin

Naprotiv. Razloga za odstranjivanje dodatnih šećera i slatkiša iz ishrane ima mnogo, a u najznačajnije spadaju sledeći:

  • Šećer ima visoku kalorijsku i nikakvu nutritivnu vrednost
  • Dodatni šećer može da utiče na gojenje
  • Postoji veza između pića bogatih šećerom i dijabetesa tipa 2
  • Šećer izaziva propadanje zuba i ubrzanu pojavu karijesa
  • Ishrana sa puno šećera povećava rizik od srčanih oboljenja

Bilo da je u pitanju dijeta za mršavljenje ili mršavljenje bez dijete, mnogi stručnjaci kao što su doktori, nutricionisti i personalni treneri su jedinstveni u oceni da unos dodatnog šećera treba svesti na najmanju moguću meru.

Stiže leto i MORATE ovo uraditi za svoje telo!, Gradski Magazin

Međutim, to ne znači da ti šećer nije potreban u ishrani.

Upravo je SUPROTNO.

Prosti ugljeni hidrati, odnosno šećer mogu da ti budu najbolji prijatelj u ishrani, ali samo ukoliko šećer unosiš neposredno nakon treninga ili naporne fizičke aktivnosti.

U tom kratkom vremenskom periodu tvoje telo zahteva ogromnu količinu energije koja se obezbeđuje unosom šećera.

Problem nastaje kada se unos šećera i oslobođena energija ne potroše u toku fizičke aktivnosti.

U toj situaciji tvoje telo nema drugi izbor nego da višak neiskorišćenih resursa uskladišti kao masne naslage (salo).

Naša misija je da ti pomognemo da sprečiš da se to desi. Ukoliko u “bitku” sa suvišnim kilogramima uključite i nekoga od proverenih saveznika, rezultati sasvim sigurno neće izostati.

Nekada su se preparati za mršavljenje nabavljali iz inostranstva i to po paprenim cenama, ali su se zasnivali na hemiji koja je bila veoma štetna za organizam. Danas stvari stoje nešto drugačije, a na tržištu su brojni ispitani i delotvorni preparati domaćih proizvođača.  Veoma je popularan preparat na bazi šafrana i može se pronaći u apotekama, dok je preparat zamršavljenje kompanije Božen Cosmetics nešto efikasniji od prethodno pomenutog i trenutno je u akcijskoj prodaji pa je i cena dosta prihatljivija od prethodno pomenutog preparata.

Na tržištu su i srebrne kapsule austrijskog proizdvođača, ali u sebi sadrže i određenu dozu hemije, pa ih ni naši nutricionisti ne preporučuju potrošačima.

Stiže leto i MORATE ovo uraditi za svoje telo!, Gradski Magazin

Topljenjem masnih naslaga počećeš da primećuješ da izgledaš “ravnije”. To je posledica potrošnje rezervi glikogena koja se lako nadoknađuje. Ako se osećaš ili izgledaš ravno, postoji verovatnoća i da ćeš imati želju da dremneš u toku dana i da će tvoje misli biti više usmerene na hranu nego što to očekuješ. Osećaj “ravnoće” može biti praćen i slabijim performansama u teretani ili na treningu. Možda ćeš primetiti i da ti određene vežbe postaju napornije ili da se brže umaraš radeći serije ponavljanja sa konkretnom kilažom.

Svi ovi simptomi se lako rešavaju uz pomoć cheat meal-ova, tj. lažnih obroka.

Cheat meal-ovi predstavljaju drugi način da se kaže “konzumiraj ugljene hidrate”!

Fenomenalna stvar u vezi sa lažnim obrocima je lakoća njihove primene. Naime, potrebno je da izračunaš 20% svog dnevnog unosa kalorija, pretvoriš taj broj u grame ugljenih hidrata, i da zatim razdeliš unos tih grama ugljenih hidrata u okviru svog postojećeg plana ishrane.

Ukratko, lažni obrok ti omogućava da uneseš dodatnu dnevnu količinu od 20% kalorija u obliku ugljenih hidrata, ali samo JEDNOM u toku npr. sedam dana. Ne postoje posebne smernice za to kada i koliko često treba da koristiš lažne obroke u okviru svog plana ishrane za mršavljenje. Pa ipak, fraza “lažni obroci” ukazuje na to da bi cheat meal-ove trebalo koristiti što je ređe moguće.

 

O Sinisa Kraljevic

Proveri takođe

Crveni krst, Crveni krst Beograd i Crveni krst Srbije predstavljaju 27 PROMOTERA DOBROVOLjNOG DAVALAŠTVA KRVI za 2020. godinu u kampanji #CRVENIKRSTCRVENITEPIH, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Crveni krst Beograd i Crveni krst Srbije predstavljaju 27 PROMOTERA DOBROVOLjNOG DAVALAŠTVA KRVI za 2020. godinu u kampanji #CRVENIKRSTCRVENITEPIH

Oni su plemeniti predstavnici ovog društva, a njihova energija i sve ono što oni lično …

prostata, Rešite se problema sa mokrenjem usled uvećanja prostate, Gradski Magazin, Gradski Magazin

Rešite se problema sa mokrenjem usled uvećanja prostate

Više od polovine muškaraca sa preko 50 godina imaju simptome benignog uvećanja prostate. Ova neprijatna …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.